Decydowanie
Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.
Zależności pomiędzy słowami (średnie) • MKJ
Zadania: 59
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Rozkład obrazków (średnie) • MG6
Zadania: 14
Średni czas rozwiązywania: 9 min

Budowle z klocków (średnie) • MGU
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Domino: abstrakcje (średnie) • NLU
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Drabina abstrakcji (średnie) • MHF
Zadania: 16
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Zmienne: ogólne zasady (średnie) • NAZ
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Żółwia grafika
Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.
Żółw z limitem
W tym zestawie Twoim zadaniem jest napisanie krókich programów dla żółwia – każde zadanie ma limitowaną liczbę poleceń. Czy uda Ci się znaleźć poprawny, krótki zapis programu?
Wzory z powtórzeniami II
Kilka kolejnych wzorów z regularnymi powtórzeniami. Niektóre na pierwszy rzut mogą wydawać się skomplikowane, ale ich narysowanie nie jest trudne. Trzeba tylko uważnie się przyjrzeć.
Zmienne
Nauczymy żółwia używania zmiennych, dzięki którym będzie mógł narysować spirale.
Dopracowywanie obrazków
W tym zestawie mamy przygotowane programy, w których jednak wkradł się błąd. Spróbuj go znaleźć i naprawić.
Poprawne kąty
Żółw potrafi narysować piękne gwiazdy i inne ciekawe wzory. Trzeba mu jednak powiedzieć, pod jakim kątem musi skręcić. Spróbuj nie zgadywać miary kąta, tylko ją obliczyć.
Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Czarowanie z warunkami
Podchwytliwe
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.