Myślenie algorytmiczne
Rozpoznawanie wzorów
Wspólna cecha
Trójki
Wzory w ciągach
Stopniowa przemiana
Uzupełnianie ciągu: liczby
Uzupełnianie ciągu: symbole
Uzupełnianie ciągu: kształty geometryczne
Opis wzorów
Opis wzorów: wyszywanie
Odkrywanie ukrytych reguł
Czarodziejskie różdżki
Mikser obrazków
Kody kwiatów
Rozkład obrazków na części
Rozkład obrazków
Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Błądząca mysz
Budowle z klocków
Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Domino: abstrakcje
Drabina abstrakcji
Funkcje z parametrami
Funkcje z obrazkami
Logika i rozwiązywanie problemów
Wyrażenia logiczne
Operatory logiczne i matryce logiczne
Wyznaczanie wartości wyrażeń logicznych
Wnioskowanie logiczne z operatorami
Ustawianie w szeregu: środki transportu
Bramki logiczne
Bramki logiczne: analiza
Bramki logiczne: wybór bramki
Operatory logiczne: miks przykładów
Domino: operatory logiczne
Zadania logiczne
Spełnianie warunków
Kto gdzie siedzi
Skrzynie ze skarbami
Spadające kulki: widok od góry
Równania obrazkowe z warunkami
Zadania dedukcyjne
Głowy robotów
Ustawianie w szeregu: owoce
Labirynt i szukanie drogi
Kodowanie i modelowanie
Kodowanie obrazu i dźwięku
Grafika rastrowa
Grafika wektorowa
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Modelowanie za pomocą grafów
Grafy sąsiedztwa
Grafy izomorficzne
Domino: grafy izomorficzne
Praca z danymi
Gromadzenie i ewidencja danych
Zapisywanie danych w tabeli
Tabele figur
Budowle z klocków: tabele elementów
Podstawy pracy z danymi
Sortowanie danych
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
Metody uczenia maszynowego
Regresja liniowa