Pętle i warunki

Memory

Szukanie pasujących par.


Pętle i warunki
Powtórz Nx
Rysunki żółwia (z powtórzeniami)


ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Wzory z powtórzeniami I

Wzory z powtórzeniami II



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Rozgrzewka

Interakcje

Interakcje i strzelanie

Interakcje i czarowanie

Warunki: podstawy

Pająki i strzały

Warunki rozszerzone

Interakcje i warunki

Duch i warunki

Czarowanie z warunkami

Kombinacje warunków



Kod kostki

Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.


Powtórz Nx

Spacery z decydowaniem I

Spacery z decydowaniem II

Powtarzaj dopóki

Wielokrotne decydowanie I

Podwójne powtórzenia

Wyprawy kostek



Robotanik

Proste sterowanie graficzne, zawiłe zadania programistyczne.


Trening

Łatwe



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Zanim zadasz pytanie, zapoznaj się z instrukcjami:

Prosimy o nieprzesyłanie próśb o podanie gotowych rozwiązań. Jeżeli zgłaszasz błąd, opisz dokładnie, gdzie się pojawił lub czego dotyczy.

Wybierz temat

Wiadomość Treści Sterowanie Logowanie Licencja