Żółwia grafika
Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.
Rysunki z powtórzeniami
Rysowanie
Rysowanie II
Wzory z powtórzeniami
Żółw z limitem
Wzory z powtórzeniami II
ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Wzory z powtórzeniami I
Wzory z powtórzeniami II
Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Rozgrzewka
Interakcje
Interakcje i strzelanie
Interakcje i czarowanie
Warunki: podstawy
Pająki i strzały
Warunki rozszerzone
Interakcje i warunki
Duch i warunki
Czarowanie z warunkami
Kombinacje warunków
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.
Budowle z powtórzeniami
Budowle z powtórzeniami: trudniejsze
Powtarzaj dopóki
Powtarzaj dopóki: trudniejsze
Powtarzanie i warunki
Powtarzania i warunki: trudniejsze
Pętle zagnieżdżone
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.