Umiemy informatykę

ProgMalowanie

ProgMalowanie to ciekawe połączenie programowania i malowania. Zadanie polega na rysowaniu obrazków za pomocą programów, które tworzy się z przygotowanych bloków. Ćwiczenie jest odpowiednie również dla początkujących programistów oraz dla uczniów niższych klas szkoły podstawowej.


Sortuj według

Lista zadań

rozwiń wszystkowybrane zestawytylko tematy
Malowanie: rozgrzewka
0/11
Rysunki
0/11

Rysunki

Tworzenie rysunków za pomocą podstawowych operacji. Trzeba trochę zastanowić się nad prawidłową kolejnością...

Wzory z powtórzeniami I
0/9

Wzory z powtórzeniami I

Tu mamy dodatkowe polecenie powtórzenia, którego użyjemy do narysowania rzędów i wzorów.

Dopracowywanie rysunków
0/9

Dopracowywanie rysunków

Ważną częścią programowania jest debugowanie, czyli wyszukiwanie błędów i ich naprawianie. W tym zestawie możesz przećwiczyć tę umiejętność: masz gotowy program, który wymaga dopracowania.

Składanie kształtów
0/8

Składanie kształtów

Składając ze sobą podstawowe kształty, możemy stworzyć ciekawe rysunki geometryczne, zwłaszcza gdy użyjemy do tego specjalnego pędzla odwrotnego.

Wzory z powtórzeniami II
0/10
Funkcje
0/7

Funkcje

Za pomocą funkcji możemy tworzyć nowe wzory i umieszczać je w różnych miejscach na płótnie.

Zmienne
0/7

Zmienne

A teraz dodamy zmienne, które w połączeniu z powtórzeniami pozwolą nam tworzyć nowe, jeszcze ciekawsze wzory.

Rysunki II
0/8

Rysunki II

Bardziej szczegółowe rysunki. Nie wymagają wielkiego namysłu, tylko trochę staranności.

Składanie kształtów II
0/5

Składanie kształtów II

Dobrze przyjrzyj się kształtom i spróbuj złożyć je z kształtów podstawowych.

Podchwytliwe
0/6

Podchwytliwe

Zbiór trudniejszych zadań na koniec.


Łącznie rozwiązano: 0 z 91

NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja