Umiemy informatykę

Funkcje i uogólnianie

Przesuwanie

Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.


Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Domino: abstrakcje
Drabina abstrakcji
Funkcje z parametrami
Funkcje z obrazkami


Memory

Szukanie pasujących par.


Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Klasyfikacja obrazów
Abstrakcje potworków


ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Funkcje

Za pomocą funkcji możemy tworzyć nowe wzory i umieszczać je w różnych miejscach na płótnie.



Budowniczy

Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.


Funkcje bez parametrów

Rekurencja



Kod kostki

Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.


Funkcje kostki

Funkcje z parametrami



Żółw Python

Tworzenie programów w Pythonie, rysowanie obrazków żółwią grafiką.


Rekurencja i fraktale



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja