Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Domino: abstrakcje (średnie) • NLU
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Drabina abstrakcji (średnie) • MHF
Zadania: 16
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Funkcje z obrazkami (średnie) • MHZ
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Klasyfikacja obrazów (łatwe) • NCG
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 2 min

Abstrakcje potworków (średnie) • NCN
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Funkcje
Za pomocą funkcji możemy tworzyć nowe wzory i umieszczać je w różnych miejscach na płótnie.
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.
Funkcje bez parametrów
Rekurencja
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Funkcje kostki
Funkcje z parametrami
Robotanik
Proste sterowanie graficzne, zawiłe zadania programistyczne.