Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Domino: abstrakcje (średnie)
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Drabina abstrakcji (średnie)
Zadania: 16
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Funkcje z obrazkami (średnie)
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Klasyfikacja obrazów (łatwe)
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 2 min

Abstrakcje potworków (średnie)
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Funkcje
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.
Funkcje bez parametrów
Rekurencja
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Funkcje kostki
Funkcje z parametrami
Robotanik
Proste sterowanie graficzne, zawiłe zadania programistyczne.