Decydowanie
Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.
Wspólna cecha: słowa (łatwe)
34 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 6 min

Wzory liczbowe (średnie)
39 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Ciągi liczbowe z opisem (łatwe)
22 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Zależności pomiędzy słowami (łatwe)
41 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Zależności pomiędzy słowami (średnie)
51 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Wzory kafelków (łatwe)
50 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Płatki śniegu (łatwe)
9 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Kwiatki (łatwe)
12 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Bransoletki (łatwe)
10 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Bransoletki (średnie)
10 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Zapis esów floresów (łatwe)
8 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Kolorowe płytki (łatwe)
7 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rysunki żółwia (średnie)
10 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rysunki żółwia (z powtórzeniami) (średnie)
8 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Trójki (średnie)
16 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Stopniowa przemiana (łatwe)
11 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Uzupełnianie ciągu: liczby (łatwe)
15 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 7 min

Uzupełnianie ciągu: liczby (średnie)
15 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 8 min

Uzupełnianie ciągu: symbole (łatwe)
14 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Uzupełnianie ciągu: kształy geometryczne (średnie)
14 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Opis wzorów: wyszywanie (średnie)
16 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Czarodziejskie różdżki (średnie)
11 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Mikser obrazków (średnie)
11 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Kody kwiatów (średnie)
6 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rozkład obrazków (łatwe)
14 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rozkład obrazków (średnie)
14 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 10 min

Rozkład obrazków (z powtórzeniami) (średnie)
10 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Budowle z klocków (łatwe)
11 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Budowle z klocków (średnie)
11 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Drabina abstrakcji (średnie)
16 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Funkcje obrazkowe (średnie)
8 Zadania
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Strzałki
Strzałki to proste zadanie logiczne, w którym tworzysz program dla skrzata za pomocą umieszczanych w lesie strzałek. Jednak nie daj się zwieść pierwszemu wrażeniu. Oprócz strzałek w lesie znajdują się również grzyby, stawy, teleporty, czarodziejskie różdżki i wybuchające muchomory...
Rozgrzewka skrzata
Grzybobranie
Skoki
Więcej skrzatów
Uważaj na orka!
Zmiana koloru
Kamienie i różdżka
Wybuchający muchomor
Obrotowe strzałki
Znikające strzałki
Leśne wyprawy I
Teleport
Leśne wyprawy II
Leśne wyprawy III
Trudne
Żółwia grafika
Zaprogramuj żółwia w taki sposób, aby pięknie rysował. Żółw rozumie polecenia takie jak "ruch do przodu" albo "skręć w prawo". Tworzenie programów odbywa się poprzez przesuwanie bloków graficznych. Zacznij od prostych obrazków i skończ na fraktalach.
Podstawy
Obrazki z powtórzeniami
Rysowanie
Rysowanie II
Wzory z powtórzeniami
Wzory z powtórzeniami II
Zmienne
Dopracowywanie obrazków
Poprawne kąty
Podchwytliwe
Żółwie eksperymentarium
ProgMalowanie
ProgMalowanie to zabawne połączenie programowania i malowania. Zadanie polega na namalowaniu ciekawych obrazków przy pomocy programów, które tworzy się poprzez przesuwanie przygotowanych wcześniej bloków.
Układanie kształtów
Układanie kształtów II
Malowanie: rozgrzewka
Obrazki
Obrazki II
Wzory z powtórzeniami II
Zmienne
Funkcje
Dopracowywanie obrazków
Podchwytliwe
Platformówka
Ovládejte skákající postavu pomocí blokového programování.
Rozgrzewka
Warunki: podstawy
Interakcje
Pająki i strzały
Warunki rozszerzone
Interakcje i warunki
Czarowanie z warunkami
Kombinacje warunków
Budowniczy
Pomocí blokového programování vytvořte program pro stavitele Standu.
Podstawy budownictwa
Budowle z powtórzeniami
Powtarzaj dopóki
Powtarzanie i warunki
Pętle zagnieżdżone
Funkcje
Rekurencja
Podchwytliwe
Robotanik
Jednoduché grafické ovládání, zapeklité programátorské úlohy.