Decydowanie
Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.
Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Memory
Szukanie pasujących par.
Wpisywanie odpowiedzi
Ćwiczenie, w którym wpisujesz odpowiedź na klawiaturze.
Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Rozgrzewka skrzata
Zbieranie grzybów
Skoki
Więcej skrzatów
Uważaj na orka!
Zmiana koloru
Głazy i różdżka
Wybuchający muchomor
Obrotowe strzałki
Znikające strzałki
Leśne wyprawy I
Teleport
Leśne wyprawy II
Leśne wyprawy III
Trudne
Żółwia grafika
Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.
Podstawy
Rysunki z powtórzeniami
Rysowanie
Rysowanie II
Wzory z powtórzeniami
Żółw z limitem
Wzory z powtórzeniami II
Zmienne
Zmienne II
Dopracowywanie rysunków
Modyfikowanie programów
Poprawne kąty
Żółw z limitem II
Podchwytliwe
Żółwie eksperymentarium
ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Składanie kształtów
Składanie kształtów II
Malowanie: rozgrzewka
Rysunki
Rysunki II
Wzory z powtórzeniami I
Wzory z powtórzeniami II
Zmienne
Funkcje
Dopracowywanie rysunków
Podchwytliwe
Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Czarowanie
Duch
Rozgrzewka
Interakcje
Interakcje i strzelanie
Interakcje i czarowanie
Warunki: podstawy
Pająki i strzały
Warunki rozszerzone
Interakcje i warunki
Duch i warunki
Czarowanie z warunkami
Kombinacje warunków
Liczniki
Podchwytliwe
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.
Podstawy budownictwa
Budowle z planowaniem
Budowle z powtórzeniami
Budowle z powtórzeniami: trudniejsze
Powtarzaj dopóki
Powtarzaj dopóki: trudniejsze
Powtarzanie i warunki
Powtarzania i warunki: trudniejsze
Pętle zagnieżdżone
Funkcje bez parametrów
Rekurencja
Debugowanie programów
Podchwytliwe
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Rozgrzewka kostek
Powtórz Nx
Spacery z decydowaniem I
Spacery z decydowaniem II
Powtarzaj dopóki
Wielokrotne decydowanie I
Podwójne powtórzenia
Wyprawy kostek
Funkcje kostki
Funkcje z parametrami
Robotanik
Proste sterowanie graficzne, zawiłe zadania programistyczne.