Myślenie algorytmiczne

Decydowanie

Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.


Myślenie algorytmiczne
Rozpoznawanie wzorów
Wspólna cecha
Wspólna cecha: słowa
Wspólna cecha: emoji
Wzory w ciągach  
Pokaż wyjaśnienie do tematu
Ciągi liczbowe na obrazkach
Opis wzorów
Ciągi liczbowe z opisem
Odkrywanie ukrytych reguł
Zależności pomiędzy słowami
Rozkład obrazków na części
Wzory kafelków
Zmienne
Typy danych


Przesuwanie

Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.


Myślenie algorytmiczne
Rozpoznawanie wzorów
Wspólna cecha
Trójki
Wzory w ciągach  
Pokaż wyjaśnienie do tematu
Stopniowa przemiana
Uzupełnianie ciągu: liczby
Uzupełnianie ciągu: symbole
Uzupełnianie ciągu: kształty geometryczne
Opis wzorów
Opis wzorów: wyszywanie
Odkrywanie ukrytych reguł
Czarodziejskie różdżki
Mikser obrazków
Kody kwiatów
Rozkład obrazków na części
Rozkład obrazków
Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Błądząca mysz
Budowle z klocków
Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Domino: abstrakcje
Drabina abstrakcji
Funkcje z parametrami
Funkcje z obrazkami


Memory

Szukanie pasujących par.


Myślenie algorytmiczne
Rozpoznawanie wzorów
Jednakowe wzory
Płatki śniegu
Kwiatki
Bransoletki
Jednakowe wykresy
Guziki i nitki
Wspólna cecha
Wspólna cecha: znaki i liczby
Opis wzorów
Zapis esów floresów
Rozkład obrazków na części
Rozkład obrazków
Rozkład kształtów
Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Kolorowe płytki
Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Rysunki żółwia
Pętle i warunki
Powtórz Nx
Rysunki żółwia (z powtórzeniami)
Zmienne
Zmienne: ogólne zasady
Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Klasyfikacja obrazów
Abstrakcje potworków


Wpisywanie odpowiedzi

Ćwiczenie, w którym wpisujesz odpowiedź na klawiaturze.


Myślenie algorytmiczne
Rozpoznawanie wzorów
Jednakowe wzory
Wzory od tyłu
Wzory w ciągach  
Pokaż wyjaśnienie do tematu


Strzałki

Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.


Rozgrzewka skrzata

Zbieranie grzybów

Skoki

Więcej skrzatów

Uważaj na orka!

Zmiana koloru

Głazy i różdżka

Wybuchający muchomor

Obrotowe strzałki

Znikające strzałki

Leśne wyprawy I

Teleport

Leśne wyprawy II

Leśne wyprawy III

Trudne



Żółwia grafika

Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.


Podstawy

Rysunki z powtórzeniami

Rysowanie

Rysowanie II

Wzory z powtórzeniami

Żółw z limitem

Wzory z powtórzeniami II

Zmienne

Zmienne II

Dopracowywanie rysunków

Modyfikowanie programów

Poprawne kąty

Żółw z limitem II

Podchwytliwe

Żółwie eksperymentarium



ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Składanie kształtów

Składanie kształtów II

Malowanie: rozgrzewka

Rysunki

Rysunki II

Wzory z powtórzeniami I

Wzory z powtórzeniami II

Zmienne

Funkcje

Dopracowywanie rysunków

Podchwytliwe



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Czarowanie

Duch

Rozgrzewka

Interakcje

Interakcje i strzelanie

Interakcje i czarowanie

Warunki: podstawy

Pająki i strzały

Warunki rozszerzone

Interakcje i warunki

Duch i warunki

Czarowanie z warunkami

Kombinacje warunków

Liczniki

Podchwytliwe



Budowniczy

Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.


Podstawy budownictwa

Budowle z planowaniem

Budowle z powtórzeniami

Budowle z powtórzeniami: trudniejsze

Powtarzaj dopóki

Powtarzaj dopóki: trudniejsze

Powtarzanie i warunki

Powtarzania i warunki: trudniejsze

Pętle zagnieżdżone

Funkcje bez parametrów

Rekurencja

Debugowanie programów

Podchwytliwe



Kod kostki

Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.


Rozgrzewka kostek

Powtórz Nx

Spacery z decydowaniem I

Spacery z decydowaniem II

Powtarzaj dopóki

Wielokrotne decydowanie I

Podwójne powtórzenia

Wyprawy kostek

Funkcje kostki

Funkcje z parametrami



Żółw Python

Tworzenie programów w Pythonie, rysowanie obrazków żółwią grafiką.


Rekurencja i fraktale



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja