Podstawy myślenia algorytmicznego

Przesuwanie

Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.


Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Błądząca mysz
Budowle z klocków


Memory

Szukanie pasujących par.


Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Rysunki żółwia


Strzałki

Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.


Rozgrzewka skrzata

Zbieranie grzybów

Skoki

Więcej skrzatów

Uważaj na orka!

Zmiana koloru

Głazy i różdżka

Wybuchający muchomor

Obrotowe strzałki

Znikające strzałki



Żółwia grafika

Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.


Podstawy



ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Malowanie: rozgrzewka

Rysunki

Rysunki II



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Czarowanie

Duch



Budowniczy

Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.


Podstawy budownictwa

Budowle z planowaniem



Kod kostki

Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.


Rozgrzewka kostek



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja