Zmienne

Decydowanie

Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.


Zmienne
Typy danych


Memory

Szukanie pasujących par.


Zmienne
Zmienne: ogólne zasady
Typy danych


Żółwia grafika

Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.


Zmienne

Zmienne II



ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Zmienne



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Liczniki



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Zanim zadasz pytanie, zapoznaj się z instrukcjami:

Prosimy o nieprzesyłanie próśb o podanie gotowych rozwiązań. Jeżeli zgłaszasz błąd, opisz dokładnie, gdzie się pojawił lub czego dotyczy.

Wybierz temat

Wiadomość Treści Sterowanie Logowanie Licencja