Zmienne

Memory

Szukanie pasujących par.


Zmienne
Zmienne: ogólne zasady


Żółwia grafika

Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.


Zmienne

Nauczymy żółwia używania zmiennych, dzięki którym będzie mógł narysować spirale.

Zmienne II

Trudniejsze przykłady ze zmiennymi.



ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Zmienne

A teraz dodamy zmienne, które w połączeniu z powtórzeniami pozwolą nam tworzyć nowe, jeszcze ciekawsze wzory.



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Liczniki



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja