Decydowanie
Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.
Kodowanie i modelowanie
Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Ikony komputerowe
Znaki drogowe
Symbole emoji i unicode
Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Podstawowe kodowanie tekstu
Skróty komunikacji internetowej
Szyfrowanie: pojęcia i zasady
Kodowanie obrazu i dźwięku
Grafika rastrowa
Grafika wektorowa
Grafika rastrowa vs. wektorowa
Zapis kolorów
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Liczby binarne: arytmetyka
Liczby heksadecymalne (szesnastkowe)
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych
Kompresja danych
Transmisja danych
Modelowanie za pomocą grafów
Teoria grafów: pojęcia podstawowe
Teoria grafów: właściwości i elementy grafów
Modelowanie i symulacja
Modele a rzeczywistość
Zastosowanie modeli i symulacji
Sprzężenia zwrotne
Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Kodowanie i modelowanie
Kodowanie obrazu i dźwięku
Grafika rastrowa
Grafika wektorowa
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Modelowanie za pomocą grafów
Grafy sąsiedztwa
Domino: grafy izomorficzne
Memory
Szukanie pasujących par.
Kodowanie i modelowanie
Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Ikony komputerowe
Znaki drogowe
Symbole emoji i unicode
Kodowanie informacji za pomocą tekstu oraz innych metod
Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Szyfry podstawowe
Kodowanie obrazu i dźwięku
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych
Modelowanie za pomocą grafów
Grafy i abstrakcje
Teoria grafów: pojęcia podstawowe
Wpisywanie odpowiedzi
Ćwiczenie, w którym wpisujesz odpowiedź na klawiaturze.
Kodowanie i modelowanie
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Liczby binarne: ujemne i dziesiętne
Liczby binarne: arytmetyka
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych
Krzyżówka binarna
Uzupełnij krzyżówkę zerami i jedynami, spełniając wszystkie warunki.





























































