Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Błądząca mysz (łatwe) • MGM
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Budowle z klocków (łatwe) • MGO
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Budowle z klocków (średnie) • MGU
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Rysunki żółwia (średnie) • ML4
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Zbieranie grzybów
W drodze do domu skrzat musi zebrać wszystkie grzyby.
Skoki
W lesie można czasami natrafić na stawek. Skrzat może go przeskoczyć pod warunkiem, że będzie miał sprężynę w odpowiednim miejscu.
ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Rysunki
Tworzenie rysunków za pomocą podstawowych operacji. Trzeba trochę zastanowić się nad prawidłową kolejnością...
Rysunki II
Bardziej szczegółowe rysunki. Nie wymagają wielkiego namysłu, tylko trochę staranności.
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Rozgrzewka kostek
Madam Kostka i pan Kostek wyruszają na spacer po planszy. Poruszają się dokładnie według instrukcji.