Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Błądząca mysz (łatwe)
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 4 min
Budowle z klocków (łatwe)
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min
Budowle z klocków (średnie)
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min
Memory
Szukanie pasujących par.
Rysunki żółwia (średnie)
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 6 min
Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Grzybobranie
Skoki
ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Obrazki
Obrazki II
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Rozgrzewka kostek
Madam Kostka i pan Kostek wyruszają na spacer po planszy. Poruszają się dokładnie według instrukcji.