Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Trójki (średnie) • MJB
Zadania: 16
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Uzupełnianie ciągu: liczby (średnie) • MG9
Zadania: 15
Średni czas rozwiązywania: 7 min

Uzupełnianie ciągu: symbole (średnie) • NJT
Zadania: 14
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Uzupełnianie ciągu: kształty geometryczne (średnie) • MG1
Zadania: 14
Średni czas rozwiązywania: 6 min

Opis wzorów: wyszywanie (średnie) • MKE
Zadania: 16
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Czarodziejskie różdżki (średnie) • MGP
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Mikser obrazków (średnie) • MKF
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Kody kwiatów (średnie) • MKP
Zadania: 6
Średni czas rozwiązywania: 6 min

Rozkład obrazków (łatwe) • MG7
Zadania: 14
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Budowle z klocków (łatwe) • MGO
Zadania: 11
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Guziki i nitki (średnie) • NCO
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Rysunki żółwia (z powtórzeniami) (średnie) • ML6
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Abstrakcje potworków (średnie) • NCN
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Wpisywanie odpowiedzi
Ćwiczenie, w którym wpisujesz odpowiedź na klawiaturze.
Wzory w ciągach (średnie) • NJN
Zadania: 21
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Leśne wyprawy III
Trudne
Żółwia grafika
Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.
Rysowanie II
A teraz spróbujemy narysować kilka obrazków z (żółwiego) życia. Rysowanie tych obrazków nie należy do najłatwiejszych, ale równocześnie nie wymaga żadnych skomplikowanych ruchów.
Wzory z powtórzeniami
Jeżeli odpowiednio użyjemy zagnieżdżonych powtórzeń, żółw będzie rysował przepiękne wzory.
ProgMalowanie
Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.
Układanie kształtów II
Wzory z powtórzeniami II
Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Duch
Interakcje
Interakcje i strzelanie
Interakcje i czarowanie
Pająki i strzały
Warunki rozszerzone
Interakcje i warunki
Duch i warunki
Kombinacje warunków
Budowniczy
Stwórz program dla budowniczego Romana za pomocą programowania blokowego.
Budowle z powtórzeniami: trudniejsze
Powtarzaj dopóki
Tym razem wypróbujemy odmianę polecenia powtórz z wykorzystaniem warunków.
Powtarzanie i warunki
Pętle zagnieżdżone
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Spacery z decydowaniem II
Teraz kostki mają przed sobą trudniejsze decyzje.