Umiemy informatykę

Myślenie algorytmiczne – Klasa 1 szkoły średniej

Żółwia grafika

Rysowanie obrazków żółwią grafiką przy użyciu programowania blokowego.


Zmienne II

Trudniejsze przykłady ze zmiennymi.

Żółwie eksperymentarium

Na koniec kilka zadań, z którymi można się pobawić. Nie mamy tu niczego konkretnego do zrobienia. Możemy dowolnie eksperymentować z gotowym programem.



ProgMalowanie

Tworzenie obrazków poprzez łączenie podstawowych kształtów (np. koło, kwadrat), wykorzystanie programowania blokowego.


Podchwytliwe



Robotanik

Proste sterowanie graficzne, zawiłe zadania programistyczne.


Prawdziwe wyzwanie



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja