Nadrzędne | Myślenie algorytmiczne » Podstawy myślenia algorytmicznego » Znaczenie poleceń |
Rozwiąż też | Kolejność poleceń |
Ćwiczenia
Strzałki
Strzałki to proste zadanie logiczne, w którym tworzysz program dla skrzata za pomocą umieszczanych w lesie strzałek. Jednak nie daj się zwieść pierwszemu wrażeniu. Oprócz strzałek w lesie znajdują się również grzyby, stawy, teleporty, czarodziejskie różdżki i wybuchające muchomory...
Rozgrzewka skrzata
Żółwia grafika
Zaprogramuj żółwia w taki sposób, aby pięknie rysował. Żółw rozumie polecenia takie jak "ruch do przodu" albo "skręć w prawo". Tworzenie programów odbywa się poprzez przesuwanie bloków graficznych. Zacznij od prostych obrazków i skończ na fraktalach.
Podstawy
ProgMalowanie
ProgMalowanie to zabawne połączenie programowania i malowania. Zadanie polega na namalowaniu ciekawych obrazków przy pomocy programów, które tworzy się poprzez przesuwanie przygotowanych wcześniej bloków.