Znaczenie poleceń


Nadrzędne: Podstawy myślenia algorytmicznego

Rozwiąż też: Kolejność poleceń

Strzałki

Strzałki to proste zadanie logiczne, w którym tworzysz program dla skrzata za pomocą umieszczanych w lesie strzałek. Jednak nie daj się zwieść pierwszemu wrażeniu. Oprócz strzałek w lesie znajdują się również grzyby, stawy, teleporty, czarodziejskie różdżki i wybuchające muchomory...


Rozgrzewka skrzata



Żółwia grafika

Zaprogramuj żółwia w taki sposób, aby pięknie rysował. Żółw rozumie polecenia takie jak "ruch do przodu" albo "skręć w prawo". Tworzenie programów odbywa się poprzez przesuwanie bloków graficznych. Zacznij od prostych obrazków i skończ na fraktalach.


Podstawy



ProgMalowanie

ProgMalowanie to zabawne połączenie programowania i malowania. Zadanie polega na namalowaniu ciekawych obrazków przy pomocy programów, które tworzy się poprzez przesuwanie przygotowanych wcześniej bloków.


Malowanie: rozgrzewka



NAPISZ DO NAS

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ Instrukcje dla rodziców Instrukcje dla nauczycieli

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencje