Umiemy informatykę

Zmiana stanu

Strzałki

Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.


Zmiana koloru

Skrzat nauczył się zaklęcia, dzięki któremu może zmienić kolor ubranka.

Głazy i różdżka

W lesie czasami przeszkadzają głazy. Na szczęście istnieje magiczna różdżka, która może je odczarować.

Wybuchający muchomor

W lesie zaczęły rosnąć magiczne muchomory. Kiedy ktoś przechodzi obok nich, wybuchają!

Obrotowe strzałki

Leśni wynalazcy wymyślili specjalne strzałki, które obracają się za każdym razem, gdy skrzat przechodzi obok.

Znikające strzałki

Tym razem mamy znikające strzałki jednorazowego użytku.



Platformówka

Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.


Czarowanie

Pan Blob potrafi czarować! Na przykład umie odczarować wszystkie platformy z trawą.

Duch

Pan Blob potrafi przemienić się w ducha. Jako duch może przejść przez niebezpieczne kolce i pająki, ale nie może zbierać monet.



NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja