Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Zmiana koloru
Skrzat nauczył się zaklęcia, dzięki któremu może zmienić kolor ubranka.
Głazy i różdżka
W lesie czasami przeszkadzają głazy. Na szczęście istnieje magiczna różdżka, która może je odczarować.
Wybuchający muchomor
W lesie zaczęły rosnąć magiczne muchomory. Kiedy ktoś przechodzi obok nich, wybuchają!
Obrotowe strzałki
Leśni wynalazcy wymyślili specjalne strzałki, które obracają się za każdym razem, gdy skrzat przechodzi obok.
Znikające strzałki
Tym razem mamy znikające strzałki jednorazowego użytku.
Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Czarowanie
Pan Blob potrafi czarować! Na przykład umie odczarować wszystkie platformy z trawą.
Duch
Pan Blob potrafi przemienić się w ducha. Jako duch może przejść przez niebezpieczne kolce i pająki, ale nie może zbierać monet.