Memory
Szukanie pasujących par.
Płatki śniegu (łatwe) • MKZ
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Kwiatki (łatwe) • ML2
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Bransoletki (łatwe) • MK2
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Jednakowe wykresy (łatwe) • NCH
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Zapis esów floresów (łatwe) • MK7
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rozkład obrazków (łatwe) • NBP
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Rozkład kształtów (łatwe) • NBT
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Kolorowe płytki (łatwe) • MK9
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Rozgrzewka skrzata
Umieść strzałki w lesie i pomóż skrzatowi dotrzeć do domu. Liczba strzałek jest ograniczona, więc musisz trochę pogłówkować.
Zbieranie grzybów
W drodze do domu skrzat musi zebrać wszystkie grzyby.
Skoki
W lesie można czasami natrafić na stawek. Skrzat może go przeskoczyć pod warunkiem, że będzie miał sprężynę w odpowiednim miejscu.
Więcej skrzatów
Tym razem mamy kilka skrzatów. Każdy z nich chce dojść do domku w swoim kolorze. Ostrożnie, bo skrzaty nie mogą się zderzyć!
Uważaj na orka!
W lesie pojawił się zły ork. Skrzat musi szybko schować się w swoim domku, uważając, żeby po drodze nie wpaść na orka.
Zmiana koloru
Skrzat nauczył się zaklęcia, dzięki któremu może zmienić kolor ubranka.