Umiemy informatykę

Kodowanie i modelowanie – klasa 6

Decydowanie

Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.


Kodowanie i modelowanie
Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Ikony komputerowe
Znaki drogowe
Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Podstawowe kodowanie tekstu
Skróty komunikacji internetowej
Kodowanie obrazu i dźwięku
Grafika rastrowa
Grafika rastrowa vs. wektorowa
Zapis kolorów
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych


Przesuwanie

Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.


Kodowanie i modelowanie
Kodowanie obrazu i dźwięku
Grafika rastrowa
Grafika wektorowa
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Modelowanie za pomocą grafów
Grafy sąsiedztwa
Grafy izomorficzne
Domino: grafy izomorficzne


Memory

Szukanie pasujących par.


Kodowanie i modelowanie
Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Ikony komputerowe
Znaki drogowe
Symbole emoji i unicode
Kodwanie informacji za pomocą tekstu oraz innych metod
Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Szyfry podstawowe
Kodowanie obrazu i dźwięku
Kolory RGB
Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych
Modelowanie za pomocą grafów
Grafy i abstrakcje
Grafy izomorficzne


Wpisywanie odpowiedzi

Ćwiczenie, w którym wpisujesz odpowiedź na klawiaturze.


Kodowanie i modelowanie
Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Szyfry podstawowe
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych


NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja