Myślenie algorytmiczne: Rozpoznawanie wzorów
Jednakowe wzory

Bransoletki
Memory: średnie
Wspólna cecha

Wspólna cecha: słowa
Decydowanie: łatwe
Wzory w ciągach

Wzory liczbowe
Decydowanie: średnie

Uzupełnianie ciągu: liczby
Przesuwanie: łatwe

Uzupełnianie ciągu: liczby
Przesuwanie: średnie

Uzupełnianie ciągu: symbole
Przesuwanie: łatwe

Uzupełnianie ciągu: kształy geometryczne
Przesuwanie: średnie
Opis wzorów

Opis wzorów: Wyszywanie
Przesuwanie: średnie

Ciągi liczbowe z opisem
Decydowanie: łatwe
Inżynieria wsteczna

Zależności pomiędzy słowami
Decydowanie: łatwe

Zależności pomiędzy słowami
Decydowanie: średnie

Czarodziejskie różdżki
Przesuwanie: średnie

Mikser obrazków
Przesuwanie: średnie

Kody kwiatów
Przesuwanie: średnie
Rozkład obrazków na części

Wzory kafelków
Decydowanie: łatwe

Rozkład obrazków
Przesuwanie: łatwe

Rozkład obrazków
Przesuwanie: średnie

Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Przesuwanie: średnie

Układanie kształtów
ProgMalowanie: łatwe
Układanie kształtów II
ProgMalowanie: łatweMyślenie algorytmiczne: Podstawy myślenia algorytmicznego
Znaczenie poleceń

Podstawy
Żółwia grafika: łatwe
Rozgrzewka skrzata
Strzałki: łatwe
Malowanie: rozgrzewka
ProgMalowanie: łatweKolejność poleceń

Rysunki żółwia
Memory: średnie

Błądząca mysz
Przesuwanie: średnie

Budowle z klocków
Przesuwanie: łatwe

Budowle z klocków
Przesuwanie: średnie

Grzybobranie
Strzałki: łatwe
Obrazki
ProgMalowanie: łatwe
Skoki
Strzałki: łatwe
Obrazki II
ProgMalowanie: łatwePowtórzenia

Rysunki żółwia (z powtórzeniami)
Memory: średnie

Obrazki z powtórzeniami
Żółwia grafika: łatwe
Rysowanie
Żółwia grafika: łatwe
Vzory s opakováním II
ProgMalowanie: łatwe
Rysowanie II
Żółwia grafika: łatweWarunki i rozgałęzienia

Rozgrzewka
Platformówka: łatwe
Warunki: podstawy
Platformówka: łatwe
Interakcje
Platformówka: łatwe
Pająki i strzały
Platformówka: łatwe
Warunki rozszerzone
Platformówka: łatwe
Interakcje i warunki
Platformówka: łatwe
Czarowanie z warunkami
Platformówka: łatwe
Kombinacje warunków
Platformówka: łatwePętle zagnieżdżone

Wzory z powtórzeniami
Żółwia grafika: łatwe
Wzory z powtórzeniami II
Żółwia grafika: łatwePętle z warunkiem

Trening
Robotanik: łatwe
Łatwe
Robotanik: łatweZadania równoległe

Więcej skrzatów
Strzałki: łatwe
Uważaj na orka!
Strzałki: łatweMyślenie algorytmiczne: Zmienne
Zmiana stanu

Zmiana koloru
Strzałki: łatwe
Kamienie i różdżka
Strzałki: łatwe
Wybuchający muchomor
Strzałki: łatwe
Obrotowe strzałki
Strzałki: łatwe
Znikające strzałki
Strzałki: łatwePętle ze zmiennymi

Zmienne
Żółwia grafika: łatweMyślenie algorytmiczne: Funkcje i uogólnianie
Funkcje

Funkcje obrazkowe
Przesuwanie: średnie

Średnie
Robotanik: łatwe
Funkcje
ProgMalowanie: łatweRekurencja

Trudne
Robotanik: łatwe
Prawdziwe wyzwanie
Robotanik: łatweMyślenie algorytmiczne: Tworzenie programów
Dopracowywanie, szukanie błędów

Dopracowywanie obrazków
ProgMalowanie: łatwe
Dopracowywanie obrazków
Żółwia grafika: łatweMyślenie algorytmiczne: Myślenie algorytmiczne: mix
Myślenie algorytmiczne: mix

Poprawne kąty
Żółwia grafika: łatwe
Leśne wyprawy I
Strzałki: łatwe
Teleport
Strzałki: łatwe
Leśne wyprawy II
Strzałki: łatwe
Podchwytliwe
ProgMalowanie: łatwe
Podchwytliwe
Żółwia grafika: łatwe
Żółwie eksperymentarium
Żółwia grafika: łatwe
Leśne wyprawy III
Strzałki: łatwe
Trudne
Strzałki: łatweLogika i rozwiązywanie problemów: Logika
Spójniki logiczne i tabele prawdziwościowe

Spójniki logiczne i tabele prawdziwościowe
Decydowanie: średnie

Spójniki logiczne i tabele prawdziwościowe
Przesuwanie: średnie

Trening: spójniki logiczne
Krzyżówka binarna: łatwe
Wyrażenia logiczne
Krzyżówka binarna: łatwe
Krzyżówki: trudniejsze
Krzyżówka binarna: łatweTwierdzenia logiczne

Baśniowa logika
Decydowanie: łatwe

Negacje twierdzeń
Decydowanie: średnie
Logika i rozwiązywanie problemów: Rozwiązywanie problemów
Labirynt

Kulka: rozgrzewka
Kulka: łatwe
Skakanie: łatwe
Skakanie: łatwe
Kulka: łatwe
Kulka: łatwe
Skakanie: średnie
Skakanie: łatwe
Kulka: średnie
Kulka: łatwe
Skakanie: trudne
Skakanie: łatwe
Kulka: podchwytliwe
Kulka: łatwe
Skakanie: prawdziwe wyzwanie
Skakanie: łatwe
Kulka: trudne
Kulka: łatwe
Kulka: prawdziwe wyzwanie
Kulka: łatweZadania logiczne z przesuwaniem

Rozgrzewka
Samochodziki: łatwe
Sokoban: rozgrzewka
Sokoban: łatwe
Łatwe
Samochodziki: łatwe
Sokoban: łatwe
Sokoban: łatwe
Średnie
Samochodziki: łatwe
Sokoban: średnie
Sokoban: łatwe
Trudne
Samochodziki: łatwe
Sokoban: podchwytliwe
Sokoban: łatwe
Prawdziwe wyzwanie
Samochodziki: łatwe
Sokoban: trudne
Sokoban: łatwe
Sokoban: prawdziwe wyzwanie
Sokoban: łatweSpełnianie warunków

Sudoku 4×4: trening
Kolorowe sudoku: łatwe
Trening
Płoty: łatwe
Sudoku 4×4: łatwe
Kolorowe sudoku: łatwe
Podstawowe
Płoty: łatwe
Sudoku 4×4: trudniejsze
Kolorowe sudoku: łatwe
Trudniejsze
Płoty: łatwe
Sudoku 6×6
Kolorowe sudoku: łatwe
Trudne
Płoty: łatweKodowanie i modelowanie: Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu

Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Memory: łatwe
Kodowanie i modelowanie: Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Szyfry podstawowe

Szyfry podstawowe
Wynik programu: łatwe

Szyfry podstawowe
Memory: średnie

Szyfry podstawowe
Wynik programu: średnie
Kodowanie i modelowanie: Kodowanie liczb
Liczby binarne: podstawy

Liczby binarne: podstawy
Memory: średnie

Liczby binarne: podstawy
Przesuwanie: łatwe

Liczby binarne: podstawy
Decydowanie: średnie

Liczby binarne
Krzyżówka binarna: łatwe
Kombinacje wyrażeń i liczb binarnych
Krzyżówka binarna: łatwe
Krzyżówki: trudne
Krzyżówka binarna: łatweLiczby binarne: arytmetyka

Liczby binarne: dodawanie i odejmowanie
Krzyżówka binarna: łatweKodowanie i modelowanie: Modelowanie za pomocą grafów
Grafy sąsiedztwa

Grafy sąsiedztwa
Przesuwanie: średnie
Grafy izomorficzne

Grafy izomorficzne
Memory: średnie
Język programowania Python: Zmienne i wyrażenia
Zmienne i wyrażenia algebraiczne w Pythonie

Zmienne i wyrażenia algebraiczne w Pythonie
Programowanie w Pythonie: łatweWyrażenia logiczne w Pythonie

Wyrażenia logiczne w Pythonie
Programowanie w Pythonie: łatweJęzyk programowania Python: Prowadzenie obliczenia
Sekwencja poleceń w Pythonie

Podstawy
Żółw Python: łatweInstrukcja warunkowa (if) w Pythonie

Instrukcja warunkowa (if): podstawy
Programowanie w Pythonie: łatwe
Instrukcja warunkowa (if): trudniejsze
Programowanie w Pythonie: łatwePętla for w Pythonie

Pętla for w Pythonie
Programowanie w Pythonie: łatwe
Powtórzenia
Żółw Python: łatwe
Zmienne
Żółw Python: łatweProwadzenie obliczenia: mix

Podchwytliwe
Żółw Python: łatweJęzyk programowania Python: Stosowanie programowania w Pythonie
Obrazki

Poprawne kąty
Żółw Python: łatwe