Myślenie algorytmiczne: Funkcje i uogólnianie

Funkcje

Funkcje obrazkowe

Przesuwanie: średnie

Średnie

Robotanik: łatwe
0/25

Myślenie algorytmiczne: Tworzenie programów

Dopracowywanie, szukanie błędów

Dopracowywanie obrazków

ProgMalowanie: łatwe
0/9

Dopracowywanie obrazków

Żółwia grafika: łatwe
0/7

Kodowanie i modelowanie: Kodowanie informacji

Kodowanie informacji za pomocą obrazu

Kodowanie informacji za pomocą obrazu

Memory: łatwe

Kodowanie i modelowanie: Modelowanie za pomocą grafów

Grafy sąsiedztwa

Grafy sąsiedztwa

Przesuwanie: średnie

Grafy izomorficzne

Grafy izomorficzne

Memory: średnie

Praca z danymi: Podstawy pracy z danymi

Gromadzenie i ewidencja danych

Tabele figur

Przesuwanie: łatwe

Budowle z klocków: tabele elementów

Przesuwanie: łatwe

Język programowania Python: Prowadzenie obliczenia

Sekwencja poleceń w Pythonie

Podstawy

Żółw Python: łatwe
5/13

Pętla for w Pythonie

Powtórzenia

Żółw Python: łatwe
0/10
NAPISZ DO NAS

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ Instrukcje dla rodziców Instrukcje dla nauczycieli

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencje