Decydowanie
Szybkie ćwiczenie polegające na wybraniu prawidłowej odpowiedzi spośród dwóch propozycji.
Wspólna cecha: emoji (łatwe) • NT6

Wspólna cecha: emoji (średnie) • NK4
Zadania: 87
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Wzory kafelków (łatwe) • MKD
Zadania: 50
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Przesuwanie
Przesuwanie karteczek w odpowiednie miejsce. Proste sterowanie, atrakcyjne i oryginalne zadania.
Błądząca mysz (łatwe) • MGM
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Memory
Szukanie pasujących par.
Płatki śniegu (łatwe) • MKZ
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Kwiatki (łatwe) • ML2
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Bransoletki (łatwe) • MK2
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Bransoletki (średnie) • ML3
Zadania: 10
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Jednakowe wykresy (łatwe) • NCH
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Zapis esów floresów (łatwe) • MK7
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Rozkład obrazków (łatwe) • NBP
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 3 min

Rozkład kształtów (łatwe) • NBT
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Kolorowe płytki (łatwe) • MK9
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 4 min

Strzałki
Nawiguj skrzata do domku. Zadanie logiczne, które doskonale sprawdza się jako rozgrzewka przed programowaniem.
Grzybobranie
W drodze do domu skrzat musi zebrać wszystkie grzyby.
Skoki
W lesie można czasami natrafić na stawek. Skrzat może go przeskoczyć, ale musi mieć sprężynę w odpowiednim miejscu.
Więcej skrzatów
Tym razem mamy kilka skrzatów, które chcą iść do swoich domów. Nie mogą się zderzyć!