Platformówka
Steruj skaczącą postacią za pomocą programowania blokowego.
Warunki: podstawy
Pan Blob jest inteligentny i nie musi robić tego samego przy wszystkich kaktusach. Może podejmować decyzje w zależności od tego, czy kaktus rośnie na trawie czy na piasku.
Pająki i strzały
Uwaga: niektóre platformy są strzeżone przez gigantyczne pająki. Na szczęście pan Blob potrafi je zestrzelić.
Warunki rozszerzone
Aby móc podejmować lepsze decyzje, pan Blob musi nauczyć się nowych warunków dotyczących kierunku chodzenia i liczby monet.
Interakcje i warunki
Teraz Pan Blob zajmie się eksplorowaniem trudniejszych światów platformowych, wykorzystując warunki i kliknięcia.
Duch i warunki
Pan Blob znów musi przemienić się w ducha, ale tym razem tylko w odpowiednich warunkach.
Czarowanie z warunkami
Teraz pan Blob będzie potrzebował zarówno czarów, jak i warunków.
Kombinacje warunków
W tym zestawie zastosujemy kombinację warunków (operatory logiczne, warunki zagnieżdżone).
Kod kostki
Nawiguj kostkę po planszy zgodnie z podanym programem. Ćwiczenie trenujące umiejętność czytania programów.
Spacery z decydowaniem I
Przebieg spaceru może zależeć o koloru pola lub od liczby kropek na kostce.
Spacery z decydowaniem II
Teraz kostki mają przed sobą trudniejsze decyzje.