Myślenie algorytmiczne: Rozpoznawanie wzorów
Jednakowe wzory

Płatki śniegu
Memory: łatwe

Kwiatki
Memory: łatwe

Bransoletki
Memory: łatwe

Bransoletki
Memory: średnie
Wspólna cecha

Wspólna cecha: słowa
Decydowanie: łatwe
Wzory w ciągach

Wzory liczbowe
Decydowanie: średnie

Uzupełnianie ciągu: liczby
Przesuwanie: łatwe

Uzupełnianie ciągu: liczby
Przesuwanie: średnie

Uzupełnianie ciągu: symbole
Przesuwanie: łatwe
Opis wzorów

Opis wzorów: Wyszywanie
Przesuwanie: średnie

Zapis esów floresów
Memory: łatwe

Ciągi liczbowe z opisem
Decydowanie: łatwe
Inżynieria wsteczna

Zależności pomiędzy słowami
Decydowanie: łatwe

Czarodziejskie różdżki
Przesuwanie: średnie

Mikser obrazków
Przesuwanie: średnie
Rozkład obrazków na części

Wzory kafelków
Decydowanie: łatwe

Kolorowe płytki
Memory: łatwe

Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Przesuwanie: średnie

Układanie kształtów
ProgMalowanie: łatweMyślenie algorytmiczne: Podstawy myślenia algorytmicznego
Znaczenie poleceń

Podstawy
Żółwia grafika: łatwe
Rozgrzewka skrzata
Strzałki: łatwe
Malowanie: rozgrzewka
ProgMalowanie: łatweKolejność poleceń

Rysunki żółwia
Memory: średnie

Błądząca mysz
Przesuwanie: łatwe

Błądząca mysz
Przesuwanie: średnie

Budowle z klocków
Przesuwanie: łatwe

Grzybobranie
Strzałki: łatwe
Obrazki
ProgMalowanie: łatwe
Skoki
Strzałki: łatwe
Obrazki II
ProgMalowanie: łatwePowtórzenia

Obrazki z powtórzeniami
Żółwia grafika: łatwe
Rysowanie
Żółwia grafika: łatwe
Rysowanie II
Żółwia grafika: łatweWarunki i rozgałęzienia

Rozgrzewka
Platformówka: łatwe
Warunki: podstawy
Platformówka: łatwe
Interakcje
Platformówka: łatwe
Pająki i strzały
Platformówka: łatwe
Warunki rozszerzone
Platformówka: łatwe
Czarowanie z warunkami
Platformówka: łatwePętle zagnieżdżone

Wzory z powtórzeniami
Żółwia grafika: łatwePętle z warunkiem

Trening
Robotanik: łatwe
Łatwe
Robotanik: łatweZadania równoległe

Więcej skrzatów
Strzałki: łatwe
Uważaj na orka!
Strzałki: łatweMyślenie algorytmiczne: Zmienne
Zmiana stanu

Zmiana koloru
Strzałki: łatwe
Kamienie i różdżka
Strzałki: łatwe
Wybuchający muchomor
Strzałki: łatwe
Obrotowe strzałki
Strzałki: łatwe
Znikające strzałki
Strzałki: łatweMyślenie algorytmiczne: Tworzenie programów
Dopracowywanie, szukanie błędów

Dopracowywanie obrazków
ProgMalowanie: łatweMyślenie algorytmiczne: Myślenie algorytmiczne: mix
Myślenie algorytmiczne: mix

Leśne wyprawy I
Strzałki: łatwe
Teleport
Strzałki: łatwe
Leśne wyprawy II
Strzałki: łatwe
Leśne wyprawy III
Strzałki: łatwe
Trudne
Strzałki: łatweLogika i rozwiązywanie problemów: Rozwiązywanie problemów
Labirynt

Labirynt
Przesuwanie: łatwe

Kulka: rozgrzewka
Kulka: łatwe
Skakanie: łatwe
Skakanie: łatwe
Kulka: łatwe
Kulka: łatwe
Skakanie: średnie
Skakanie: łatwe
Kulka: średnie
Kulka: łatwe
Skakanie: trudne
Skakanie: łatwe
Kulka: podchwytliwe
Kulka: łatwe
Kulka: trudne
Kulka: łatweZadania logiczne z przesuwaniem

Rozgrzewka
Samochodziki: łatwe
Sokoban: rozgrzewka
Sokoban: łatwe
Łatwe
Samochodziki: łatwe
Sokoban: łatwe
Sokoban: łatwe
Średnie
Samochodziki: łatwe
Sokoban: średnie
Sokoban: łatwe
Sokoban: podchwytliwe
Sokoban: łatweSpełnianie warunków

Sudoku 4×4: trening
Kolorowe sudoku: łatwe
Trening
Płoty: łatwe
Sudoku 4×4: łatwe
Kolorowe sudoku: łatwe
Podstawowe
Płoty: łatwe
Sudoku 4×4: trudniejsze
Kolorowe sudoku: łatwe
Sudoku 6×6
Kolorowe sudoku: łatweKodowanie i modelowanie: Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu

Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Memory: łatwe
Kodowanie i modelowanie: Kodowanie tekstu i szyfrowanie
Szyfry podstawowe

Szyfry podstawowe
Wynik programu: łatwe
Praca z danymi: Podstawy pracy z danymi
Gromadzenie i ewidencja danych

Tabele figur
Przesuwanie: łatwe

Budowle z klocków: tabele elementów
Przesuwanie: łatwe