Memory – klasa 6
Ćwiczenie trochę różni się od popularnej gry planszowej o tej samej nazwie, ale najważniejsza zasada pozostaje taka sama: znajdź pary! W naszej grze karty nie są zakryte; trzeba tylko zgadnąć, które z nich tworzą parę. Wraz z kolejnymi poprawnymi odpowiedziami odsłania się obrazek ukryty pod kartami.
Filtrowanie według klasy
Myślenie algorytmiczne
Rozkład obrazków (z powtórzeniami) (średnie)
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Kodowanie i modelowanie
Kodowanie informacji za pomocą obrazu (średnie)
Zadania: 12
Średni czas rozwiązywania: 2 min

Ikony komputerowe (łatwe)
Zadania: 14
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Znaki drogowe (średnie)
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Symbole emoji i unicode (średnie)
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Informacje, wielkość danych (średnie)
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Praca z danymi
Rozróżnianie typów wykresów (łatwe)
Zadania: 8
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Wykresy kolumnowe: miks przykładów (łatwe)
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Wykresy kołowe (łatwe)
Zadania: 7
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Technologie cyfrowe
Sprzęt komputerowy: podstawy (łatwe)
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Typy plików (średnie)
Zadania: 9
Średni czas rozwiązywania: 5 min

Ikony w telefonach komórkowych (łatwe)
Średni czas rozwiązywania: 5 min
