Umiemy informatykę

Memory – klasa 6

Ćwiczenie trochę różni się od popularnej gry planszowej o tej samej nazwie, ale najważniejsza zasada pozostaje taka sama: znajdź pary! W naszej grze karty nie są zakryte; trzeba tylko zgadnąć, które z nich tworzą parę. Wraz z kolejnymi poprawnymi odpowiedziami odsłania się obrazek ukryty pod kartami.

Filtrowanie według klasy

Myślenie algorytmiczne

Myślenie algorytmiczne

Rozpoznawanie wzorów
Rozkład obrazków na części
Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Kodowanie i modelowanie

Kodowanie i modelowanie

Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Ikony komputerowe
Znaki drogowe
Symbole emoji i unicode
Transmisja i kompresja danych
Informacje, wielkość danych
Praca z danymi

Praca z danymi

Wizualizacja danych: typy wykresów
Rozróżnianie typów wykresów
Wykresy kolumnowe
Wykresy kolumnowe: miks przykładów
Wykresy kołowe
Technologie cyfrowe

Technologie cyfrowe

Sprzęt komputerowy
Sprzęt komputerowy: podstawy
Oprogramowanie
Typy plików
Telefony komórkowe
Telefony komórkowe: podstawy
Ikony w telefonach komórkowych
NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja