Umiemy informatykę

Memory – klasa 3

Ćwiczenie trochę różni się od popularnej gry planszowej o tej samej nazwie, ale najważniejsza zasada pozostaje taka sama: znajdź pary! W naszej grze karty nie są zakryte; trzeba tylko zgadnąć, które z nich tworzą parę. Wraz z kolejnymi poprawnymi odpowiedziami odsłania się obrazek ukryty pod kartami.

Filtrowanie według klasy

Myślenie algorytmiczne

Myślenie algorytmiczne

Rozpoznawanie wzorów
Jednakowe wzory
Płatki śniegu
Kwiatki
Bransoletki
Jednakowe wykresy
Guziki i nitki
Wspólna cecha
Wspólna cecha: znaki i liczby
Opis wzorów
Zapis esów floresów
Rozkład obrazków na części
Rozkład obrazków
Rozkład kształtów
Rozkład obrazków (z powtórzeniami)
Kolorowe płytki
Podstawy myślenia algorytmicznego
Kolejność poleceń
Rysunki żółwia
Funkcje i uogólnianie
Abstrakcje
Klasyfikacja obrazów
Kodowanie i modelowanie

Kodowanie i modelowanie

Kodowanie informacji
Kodowanie informacji za pomocą obrazu
Symbole emoji i unicode
Kodwanie informacji za pomocą tekstu oraz innych metod
NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treść Sterowanie Logowanie Licencja