Żółw Python – Klasa 2 szkoły średniej

Zaprogramuj żółwia tak, aby rysował różne obrazki. Żółw rozumie polecenia takie jak "ruch do przodu" albo "skręć w prawo". Tworzenie programów odbywa się za pomocą języka Python 3.


Sortuj według

Lista zadań

rozwiń wszystkowybrane zestawytylko tematy
Podstawy
5/13
Powtórzenia
0/10
Funkcje
0/7
Poprawne kąty
0/7
Pętle zagnieżdżone i ciekawe wzory
0/10
Zmienne
0/11
Funkcje II
0/5
Podchwytliwe
0/6

Łącznie rozwiązano: 5 z 69

NAPISZ DO NAS

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Napisz do nas

Jesteś w kropce?

Najpierw przejrzyj najczęściej zadawane pytania:

FAQ

Czego dotyczy wiadomość?

Po prostu wiadomość Treści Sterowanie Logowanie Licencje